Friday 25 December 2015

Hikmah Bila Gemok

kemarin lepas semangat siap lawo2 nak p tengok dilwale.. tapi full! so aku ng kak aja jalan2 kat Mr.Diy.. tempat fav aku kot.. barang murah.. dulu la.. sekarang dalam kegawatan ekonomi malaysia nie apa ja yang murah.. air mineral pun rm2.80 kot! lepas perabih duit kat mr.diy terus nak balik tu nampak penimbang kat luar kedai mr.diy.. gedik nak timbang sbb rasanya lama dah aku tak timbang berat.. bukan apa sebab takut terima kenyataan.. hahah padahal dah tau gemok sbb baju pakat tak padan habis.. timbang2 memang teriak la.. 62kg!!! :'(
tapi aku nampak hikmah la bila aku gemuk nie.. aku makin menutup aurat.. tak pakai dah ketat2,singkat2.. yala malu kot wey nak tunjuk lemak2 tu kat orang walaupun tak lah gemuk sangat sebenarnya.. bila aku membaca n buat kajian aku nie gemuk air. banyak sangat minum air n kerap mandi.. sebab tu isi aku lembut ja tak pejal... nasib la badan ada shape lagi.. 
tidak meraung la aku nak kuruih kan.. huhu

 
(bukti 62kg) hahaha
 
(acah2 datin) hahaha


(masih ada shape)

 

No comments:

Post a Comment