Monday 29 December 2014

Rupa Bukan Pengukur Kesetiaan

percaya atau tidak..
Dulu aku selalu berfikir..aku tamau cari pakwe atau bakal suami yang handsome.. pada aku lelaki handsome akan dipandang oleh perempuan lain..itu akan membuka risiko untuk berlaku curang..  manakala lelaki tak berapa handsome tak akan dipandang perempuan..dan tak akan curang.. tapi pengalaman bercinta buat aku sedar.. rupa bukanlah pengukur kepada kesetiaan...
betullah kata orang.. yang kita tak mau tulah kita akan dapat..ramai yang cakap pakwe aku sekarang handsome..jambu..segak.. bergaya..  satu yang aku berharap dia akan terus setia..
hampir setahun mengenalinya.. aku bersyukur.. bukan kerana rupa yang dimiliki.. tapi cinta dan kasih syg yg dia bg.. dia akan manjakan aku.. tunaikan impian aku semampunya..  dia seorang yang penyang.. romantik.. bertanggungjawab.. dan dialah lelaki pertama yang aku kenalkan dengan keluarga aku.. mak abah nampak senang dengan dia.. adik beradik aku pun macam tu.. alhamdulillah.. sebelah aku tiada halangan.. ada restu yang diberi.. sebelah dia? entahlah.. aku tak pasti.. yang pasti aku hari ini bahagia.. terima kasih muhammad syafiq abdillah kerana buat hidup saya ceria...

No comments:

Post a Comment