Tuesday 6 January 2015

Throwback Kisah Cinta

Beriya ajak cinta hati naik bukit bendera.. ingatkan kt atas tu dah siap.. tapi belum siap sepenuhnya.. huhu.. tapi sebenarnya saja ja ajak.. nak throwback balik kenangan yang pernah ada kat atas tu.. dulu masa p malu amat.. haha.. cakap sayang abang tapi tak pandang hg aku pun..masa tu dia ja amik pic kita..tadak pun pic sesama.. sekarang p lagi dah ada gambar bersama hehe.. throwback makan banana split.. tapi dia ta suap macam dulu pun.. :p      minta dia beli kan speck rayban dia dia pilihkan speck mak datin.. redha jela..
Hari ahad weekend.. memang ramai lah orang.. sesak ja.. dulu p tak ramai pun.. best ja jalan2..
Turun bukit bendera terus p queenbay mall.. tengok wayang.. seventh son.. tadak lah boring sangat.. best ja cerita dia.. walau banyak sangat karutnya.. huhu yang paling penting!! Mr syafiq ta tido langsung tengok cerita nie.. hahaha.. selalu kalau dah cerita boring.. dia tido ja.. buat apa kat dia pun tak sedar dah.. habis wayang turun p makan kat oldtown queenbay.. mak ai.. ramai gila orang..pening kepala sebab bising sangat.. lepas makan terus balik sungai petani.. singgah beli goreng pisang.. beli kat rumah dia sekali.. banyak plak bunyi.. dah balik wechat cakap sedap la.. ta cukup la.. hadoy..
i/n : apa pun yang kita buat dengan orang kita sayang pastikan akan jadi kenangan indah dalam hidup..
To mr syafiq : saya sayang awak.. terima kasih selalu tunaikan kehendak saya.. manjakan saya.. walaupun kadang2 suka marah saya.. suka tegur benda tak logik.. haha saya tetap cintakan awak.. dan saya tak nak kehilangan awak.. saya nak hubungan kita macam dulu.. mesra n bahagia.. tu saja.. i love u..

No comments:

Post a Comment