Saturday 14 February 2015

ImpianKu

Dah beberapa malam ta boleh tidur... kalau tidur plak asyik tjaga.. lepas tu ta buleh tido jugak... nak wat camna? Harini dah mula makan balik supplement bvrc.. hari tu tinggal sebulan jugak sbb bvrc nie tertinggal kt klntan masa balik  cuti sem.. serius ta bohong... suppliment nie terbaik kot... hari tu amik nie satu botol.. muka mmg glow.. tade la kusam.. walaupun masa tu still ad jrwat n parut2 tapi muka maintain glowing... back to the topik... sekarang nie aku berniaga produk kecantikkan dengan cinta hati aku.. alhamdulillah dia sokong apa yang aku minat.... sebenarnya aku tadak niat nak kerja lepas habis belajar nie.. memandangkan aku tau sekarang nie bukan senang nk dapat kerja.. aku minat berniaga.. tapi subjek asas keusahawanan kat u ak ta minat... hehe mungkin minat nie mai dari family aku jugak kot.. mak abah n kakak2 aku minat berniaga...  impian aku lepas habis belajar? Hmmm
Aku nak ada kedai yang jual produk kecantikkan.. boleh camtu? Hehe atau pun butik yang berkonsepkan vendor... aku tau cinta hati nak aku kerja walau dah kawin.. dia nak aku tolong dia sikit2.. tapi aku ta minat kerja bawah orang.. aku harap sgt yg dia akn support aku tuk buka bisness sendiri nanti.. nabi pun dah kata 9/10 sumber  rezeki tu datang dari berniaga kan..sebab yang lainnya.. aku nak tengok anak aku besar depan mata.. jadi bila aku buat bisnes nie.. boleh la aku tengok2 kan anak2.. dari aku p kerja.. tinggai anak kat pengasuh.. pengasuh tu pun kena byar la.. aku ad gtau kat cinta hati lepas kawin nak amik maid.. tapi bila dengar masalah jiran2 aku pasai maid depa buat aku terfikir risikonya.. so aku putuskan nt nak amik maid yg kerja ikut jam ja.. datang masa hujung minggu.. doakan impian aku berjaya.. hehe in shaa Allah

No comments:

Post a Comment