Monday 19 January 2015

Pelangi Selepas Hujan

terkadang rasa macam tak percaya.. sekarang yang aku peroleh kebahagian.. syafiq.. lelaki yg akan buat aku bahagia.. lelaki yang selalu akan tunaikan impian dan kehendak aku.. dia lah hero lepas abah.. hari ini.. aku mampu senyum senang.. aku ada dia.. masih punya abah yang akan sentiasa lindungi aku..dan punya dua abang yang akan selalu jadi penyelamat aku.. hehe

Tapi
Tuk dapat apa yang aku ada hari ini.. bukan sesuatu yang mudah.. semua ada cerita disebaliknya.. cerita yang aku rasa tak nak ingat pun.. tapi itulah hakikatnya.. dulu aku selalu tertanya-tanya.. 'aku tak layak bahagia macam orang lain?'

Tapi hari ini aku punya jawapan tuk persoalan tu.. terima kasih Allah.. pertemukan aku dengan lelaki seperti dia dalam hidup aku.. pinjamkan dia disisiku.. 
Syafiq: terimakasih abang.. selalu sabar ng syg.. terima syg seadanya.. byk beralah dgn syg.. tunaikan impian dan kehendak syg semampunya..

No comments:

Post a Comment