Sunday 25 January 2015

Syurga Makan di Negeri Kelantan

dulu masa aku travel dengan mak abah aku jenis jadi tak lalu makan bila jalan jauh.. aku makan roti.. waffle.. mak kata jimat kalau aku dapat sambung belajar nanti.. hakikatnya.. tidak!! Dapat ja sambung belajar kat kelantan nie.. sebulan berat aku naik 2kg.. bayangkan dah masuk 5 bulan duk kelantan nie.. huhu
Dulu aku tak reti makan nasi kerabu.. tapi saen aku sep2 kelate duk ajar makan... jadi sedap la plak.. huhu.. tu antara feveret aku kat sini.. laim dari tu mesti la lok ching... kat pantai timur nie femes ng benda alah ni.. aku pun jadi alah ng lokching nie.. alah jumpa.. nak makan ja.. hehe... kalau kat tempat aku nie..bachok.. paling femes uct.. ict... sct.. apa tu? haha ikan celup tepung... udang celup tepung... dan segala benda lagi yang dicelup dengan tepung... makan yang murah pun kat cafe umk jela... kt luar agak mahal sebab kawasan pelancongan... keliling pantai jer tempat aku nie.. huhu

No comments:

Post a Comment